3v3

Alla inlägg under september 2010

Av Evelina - 28 september 2010 13:15

Hey!


idag eller igår ska jag säga så gick jag hem för min bläsjuka, 39 graders feber mest men..  aa.. men hoppas ja kan komma tbx imorgon .. för skulle kanske vara med Malin nån gång under veckan :) Men  just nu håller man på att plugga till provet på torsdag ... :p

men nu ska ja fortsätta..


Puss/Eve


 

Gammal bild nu, men iaf.. skolavslutning :D saknar;p 

Av Evelina - 26 september 2010 23:53

Hej hej =)


Jag heter Evelina, är en 97a som älskar att vara med kompisar, sjunga och fotboll =)

jag kommer skriva lite om min vardag och såna saker .. Läs och Kommentera gärna! =)  jag kommer absolut fortsätta skriva på min och bästaväns blogg! =) kolla den btw!!!    www.mave.bloggplatsen.se <3

och så har jag en annan, har ej tagit bort den men lär jag inte skriva på så mycket... den hette : www.malinsbestis.bloggplatsen.se =)

men iallafall.. Kommentera denna blogg och min o Mallas! :D (mave)


Men.. Idag har ja inte gjort så mycket, läxa, tv, läxa, dator, läxa ;p hehe kul va:O

Men imorrn äre skola iaf... lika kul som alltid eller vadå? -.-'

men det är drf jag är uppe rätt så sent.. läxan -.-' men aja, ska försöka göra klart den å hoppa i säng =)

bloggar mer imorgon =)


Seeyadontwannabeya!;D

nä men Ciao:D 

Puss/eve!



 

En väldigt dålig Fjortis bild på mig :p (är inte fjortis egentligen) =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej och välkomna till min blogg! Jag heter Evelina och kommer försöka blogga så mycket som möjligt om allt =)
Läs, Kommentera&Följ! =)

Puss/Evelina

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards