3v3

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Evelina - 20 oktober 2010 14:51

HOLA!


Idag så har ja inte gjort så mycke .. skola :D jag som ÄÄLLSSSKAR skolan!!!:O värsta bäst!! när slog jag huvudet i spisen.. ?

men asså är typ fett sur för min mobil dampar sönder -.- men iaf.. men har ju inte bloggat på ett tag? men ni kanske vill veta va ja fick nä ja vart tonåring?;p men skit samma ni får veta ändå;)) öh.. ett wii:D, 1000 kr på birsta (tog slut på 45 minuter) ehm, sminkväska, en till väska faast till typ tandborsten, tandkräm, shampo, balsam osv.  eh, bh:ar , örhängen + halsband, en grym mascara! , pengaar o typ mycke mer :)


men ååååh! fan! imorrn har vi franska prov!!! och engelska glosor! och någon har ju tagit min skåp nyckel o ja glömde både franskan och engelskan i skolan!!! Lillemor och Annette kommer få damp på mej!! hoppas bara Sally har dom (för hon tappa sin nyckel så hon fick ha sina saker i mitt skåp.. men då nu är min borta så aa.. xd)



men jaja, igår var man iaf med bästa kusin lotta<3

hade fett kul:P även fast det inte finns nå att göra så hade vi kul ändå:) <3

Älskar dig gumman<3


nä men nu ska man vell försöka hitta nån som kan hjälpa mig .. ska fråga 3 coolisar:) <3







"J´taime<3"

men vad har ni gjort idag då?=)


Pusshejleverpastej<3/eve

Presentation


hej och välkomna till min blogg! Jag heter Evelina och kommer försöka blogga så mycket som möjligt om allt =)
Läs, Kommentera&Följ! =)

Puss/Evelina

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards